* نام و نام خانوادگی :
آدرس وب سایت :
* آدرس ایمیل:
سن :
شهر :
تلفن :
آدرس :
نحوه تماس با شما: تلفن: آدرس ایمیل
نحوه آشنایی شما با ما:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز

javahermarket

مرجع دانلود

کتاب اکترونیک آموزش جوملا توسط سجاد آقایی در سال ۸۸ نگاشته شده است.
البته سطح پی دی اف در حد مقدماتی می باشد و فقط به کسانی که آشنایی کمی با جوملا دارند، توصیه می کنیم این پی دی اف را دانلود کنند.
این پی دی اف فهرست ندارد.
برخی از مباحث مطرح شده در این پی دی اف:
نرم افزار اپن سورس
سیستم مدیریت محتوا و کاربرد های آن
جوملا چیست
تامین امنیت جوملا
شروع کار با جوملا

برای دانلود فایل pdf به ادامه مطلب بروید

javahermarket



ادامه مطلب...
ارسال توسط معین رحیمی

امروزه نرم افزار های بسیار زیادی در زمینه ساخت و ادیت تصاویر ویدئویی تولید شده است.این گونه از نرم افزار ها با توجه به پیچیدگی های خاصی که دارند مستلزم گذراندن دوره های آموزشی خاص خود می باشند.یکی از نرم افزار هایی که در زمینه ساخت و ویرایش فیلم ها بسیار ساده عمل می کند و کار کردن با آن نیازی به دانش خیلی تخصصی ندارد همین نرم افزار Windows Movie Maker است که در ویندوز های XP و Vista به صورت پیش فرض وجود دارد.با خواندن این مطلب به احتمال بسیار زیاد خواهید توانست که یک فیلم را ادیت کنید و از این کار لذت ببرید.

 

بي‌ترديد جلوه‌هاي ويژه بسيار قدرتمند فيلم‌هاي امروزي براي همه ما جذاب و مسحور کننده است. توليدکنندگان ميليون‌ها دلار سرمايه‌گذاري مي‌کنند تا در پوشش جلوه‌ها و انيميشن‌هاي کامپيوتري، فيلم‌ها را به خاطراتي فراموش نشدني و ماندگار در ذهن بينندگان تبديل کنند. بسياري از ما که به صورت تفريحي و آماتور فيلم مي‌سازيم، قادر به صرف هزينه‌هاي ميليوني نيستيم. با اين حال دوست داريم توانايي خود را در توليد و ارائه محصولي مناسب و با کيفيت نشان دهيم. ويندوز XP اين نياز ما را با ابزار Windows Movie Maker برطرف کرده است. اين نرم‌افزار همراه ويندوز، يک ابزار توانمند و مناسب براي ايجاد، وارد کردن فيلم‌ها و عکس‌ها از دوربين، ويرايش و ذخيره‌ فيلم‌ها و عکس‌هاي خانگي به شمار مي‌رود. در اين ترفند قصد داريم تا به بررسي کامل از نرم افزار بپردازيم.


براي فراخواني Windows Movie Maker کافي است از منوي Start وارد All Programs و Accessories شده و Windows Movie Maker را انتخاب کنيد ؛

امروز می خوام آموزش تدوین یک فیلم یا ویدیو رو بهتون آموزش بدم.قبل از شروع بکار بهتره نکاتی را در مورد اینکه چگونه یک تصویر خوب خلق کنیم تا بتونیم اون ویدیو را راحتر تدوین کنیم.

هنگام فیلم برداری بهتره زیاد zoom in و zoom out نکنید و هر شات رو در چند زاویه مختلف بگیرید و نکته آخر اینکه برای خلق اثر هنریتون بهتر از اول تصویری ثابت و بدون لرزش داشته باشید

خوب حالا به مرحله شروع به کار میرسیم.بهترین نرم افزار برای اینکار windows movie maker است که در windows xp به طور رایگان موجود میباشد اگر هم از ویندوزهای 7 و vista استفاده میکنید میتونید نسخه رایگان آن را دانلود کنید و اگر هم از سیستم عامی mac استفاده میکنید باید از imovie استفاده کنید

برنامه را باز کنید و فایلهای مورد نظرتان را انتخاب کنید در قسمات timeline باید قسمتهای را که از فیلم دوست دارید را بکشید و در timeline رها کنید میتونید در قسمت effect از صداها و flash های موجود استفاده کنید بعد از انتخاب همه قسمتها کار تقریبا تمام شده کافی شما برروی start را بزنید.

موفق باشید

javahermarket




ارسال توسط معین رحیمی

Artisteer 3.0.0.33215 نام یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت قالب وبسایت به صورت سریع و آماده است. با این نرم افزار شما به سرعت تبدیل به یک متخصص طراحی وبسایت می شوید. از قابلیت های این برنامه می توان به ویرایش و برش گرافیک، برنامه نویسی به زبان XHTML و CSS، طراحی آسان قالب های جوملا و دروپال و وردپرس و پوسته های DotNetNuke اشاره کرد. همچنین شما توسط این برنامه می توانید قالب وبلاگ بسازید در عرض چند دقیقه البته بدون نیاز به فتوشاپ یا Dreamweaver و یا داشتن مهارت فنی.

 

javahermarket



ادامه مطلب...
ارسال توسط معین رحیمی

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1