* نام و نام خانوادگی :
آدرس وب سایت :
* آدرس ایمیل:
سن :
شهر :
تلفن :
آدرس :
نحوه تماس با شما: تلفن: آدرس ایمیل
نحوه آشنایی شما با ما:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز

javahermarket

دامنه رایگان COM.NET.ORG

 

ثبت دامنه رایگان ۱۰۰ درصد واقعی و راحت

ثبت دامنه رایگان بدون پرداخت حتی یک ریال!

اگر جزء کسانی هستید که علاقه مند به ثبت دامین (دامنه) رایگان (.net,.org,.com)
بدون پرداخت حتی یک ریال هستید پس فرصت را از دست ندهید و از طریق لینک زیر ثبت نام کنید.

و امّا شرایط ثبت نام در این سرویس و ثبت دامنه رایگان:

۱- شما باید ابتدا وارد سایت زیر شوید ( روی لینک زیر کلیک کنید)


http://www.FreePremiumDomain.com/?r=350454

و فیلدهای خواسته شده را پر کنید و منتظر تأَیید مدیریت سایت باشید.

و پس از اینکه ۹ زیر مجموعه را به این سایت معرفی کردید می توانید یک نام دامنه را به اختیار (.net,.org,.com) ثبت نمایید. البته میتوانید در قسمت ثبت نام ثبت دو نام دامنه را انتخاب کنید تا پس از جذب ۱۶ زیر مجموعه دو تا نام دامین را ثبت کنید.


۲- پس از ثبت نام به شما یک لینک داده میشود که لینک اختصاصی شما میباشد و شما باید با آن لینک اقدام به جذب زیر مجموعه نمایید.

۳- ارایه دهنده این این سرویس یک سایت خارجی میباشد و سیستم کنترل آی پی دارد و میتواند آی پی کسانی را که بطور متوالی ثبت نام میکنند را تشخیص دهد و احتمال لغو عضویت را دارد. پس توصیه میشود از هر کامپیوتر فقط یکبار ثبت نام کنید.

javahermarket




ارسال توسط معین رحیمی

امروزه نرم افزار های بسیار زیادی در زمینه ساخت و ادیت تصاویر ویدئویی تولید شده است.این گونه از نرم افزار ها با توجه به پیچیدگی های خاصی که دارند مستلزم گذراندن دوره های آموزشی خاص خود می باشند.یکی از نرم افزار هایی که در زمینه ساخت و ویرایش فیلم ها بسیار ساده عمل می کند و کار کردن با آن نیازی به دانش خیلی تخصصی ندارد همین نرم افزار Windows Movie Maker است که در ویندوز های XP و Vista به صورت پیش فرض وجود دارد.با خواندن این مطلب به احتمال بسیار زیاد خواهید توانست که یک فیلم را ادیت کنید و از این کار لذت ببرید.

 

بي‌ترديد جلوه‌هاي ويژه بسيار قدرتمند فيلم‌هاي امروزي براي همه ما جذاب و مسحور کننده است. توليدکنندگان ميليون‌ها دلار سرمايه‌گذاري مي‌کنند تا در پوشش جلوه‌ها و انيميشن‌هاي کامپيوتري، فيلم‌ها را به خاطراتي فراموش نشدني و ماندگار در ذهن بينندگان تبديل کنند. بسياري از ما که به صورت تفريحي و آماتور فيلم مي‌سازيم، قادر به صرف هزينه‌هاي ميليوني نيستيم. با اين حال دوست داريم توانايي خود را در توليد و ارائه محصولي مناسب و با کيفيت نشان دهيم. ويندوز XP اين نياز ما را با ابزار Windows Movie Maker برطرف کرده است. اين نرم‌افزار همراه ويندوز، يک ابزار توانمند و مناسب براي ايجاد، وارد کردن فيلم‌ها و عکس‌ها از دوربين، ويرايش و ذخيره‌ فيلم‌ها و عکس‌هاي خانگي به شمار مي‌رود. در اين ترفند قصد داريم تا به بررسي کامل از نرم افزار بپردازيم.


براي فراخواني Windows Movie Maker کافي است از منوي Start وارد All Programs و Accessories شده و Windows Movie Maker را انتخاب کنيد ؛

امروز می خوام آموزش تدوین یک فیلم یا ویدیو رو بهتون آموزش بدم.قبل از شروع بکار بهتره نکاتی را در مورد اینکه چگونه یک تصویر خوب خلق کنیم تا بتونیم اون ویدیو را راحتر تدوین کنیم.

هنگام فیلم برداری بهتره زیاد zoom in و zoom out نکنید و هر شات رو در چند زاویه مختلف بگیرید و نکته آخر اینکه برای خلق اثر هنریتون بهتر از اول تصویری ثابت و بدون لرزش داشته باشید

خوب حالا به مرحله شروع به کار میرسیم.بهترین نرم افزار برای اینکار windows movie maker است که در windows xp به طور رایگان موجود میباشد اگر هم از ویندوزهای 7 و vista استفاده میکنید میتونید نسخه رایگان آن را دانلود کنید و اگر هم از سیستم عامی mac استفاده میکنید باید از imovie استفاده کنید

برنامه را باز کنید و فایلهای مورد نظرتان را انتخاب کنید در قسمات timeline باید قسمتهای را که از فیلم دوست دارید را بکشید و در timeline رها کنید میتونید در قسمت effect از صداها و flash های موجود استفاده کنید بعد از انتخاب همه قسمتها کار تقریبا تمام شده کافی شما برروی start را بزنید.

موفق باشید

javahermarket




ارسال توسط معین رحیمی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1